1с.с_Лазаренко Єлісеївка - Бердянськ

No comments posted yet

Comments

Slide 1

ЗВІТ про пішохідний туристський спортивний похід 1 ступеня складності з 17.10. по 19.10. 2014 р. по маршруту: м. Бердянськ – с. Єлисіївка – Єлисіївський кар’єр – с. Шевченково – с. Оленівка – Андровське водосховище – с. Трояни – с. Луначарське – м. Бердянськ. Керівник групи: Лазаренко Анастасія Юріївна Позитивний висновок про проведення походу дала: МКК 108-01-30210000 КЗ «Запорізький обласний центр туризму і краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді» ЗОР.

Slide 2

Параметри походу Аварійні виходи з маршруту та його запасні варіанти с. Шевченково с. Оленівка с. Трояни. В селах є рейсове сполучення з м. Бердянськ. знаходиться пункт медичної допомоги.

Slide 4

Оглядова карта

Slide 5

День 1 17.10.2014 11 кілометрів 17 жовтня автобусом ми прибули в село Єлисіївка, де біля розпочався наш похід. Пегматитовий кар’єр

Slide 6

Єлисіївський кар`єр

Slide 7

Через 2 кілометри на схід наша група відвідала Родовище, яке має назву "Балка Великого Табору". Це діючий пегматитовий кар’єр.

Slide 8

Через 7 кілометрів на південь, за селом Оленівка наша группа відвідала ще один гранітний кар’єр. його було розроблено у роки Другої Світової Війни німцями, що проживали у той час на нашій території

Slide 9

Трохи південніше від кар’єра знаходиться велике джерело, з якого беруть питну воду навколишні села. Поруч нього ми зупинилися на ночівлю.

Slide 10

День 2 18.10.2014 р. Ранок був сонячним і теплим. Ми поснідали, зібрали речі і вирушили далі. Місце ночівлі

Slide 11

Наш шлях пролягав вздовж Андровського водосховища, а потім – правого берега річки Обіточної.

Slide 12

Місце для ночівлі обрано у затишному місці в лісополосі, недалеко від річки.

Slide 13

В останній день 19 жовтня нам потрібно було пройти 15 кілометрів. Спочатку наш шлях пролягав на схід до села Трояни. Коли з пагорба нам відкрився чудовий краєвид на село, в першу чергу нас зацікавило величезніша будівля рожевого кольору – це був Елеватор. День 3 19.10.2014 р. Місце ночівлі

Slide 14

Далі наш шлях пролягав у південно-східному напрямку вздовж залізничної дороги

Slide 15

Тут біля моста з транспортною розв’язкою де нас чекав автобус, маршрут було завершено.

Slide 16

ВИСНОВКИ ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ МАРШРУТУ Всю нитку маршруту група пройшла без змін у повному складі. Район подорожі багатий на різноманітність природи. За час походу наша група побачила багато нового і цікавого, познайомилася з природою та історією рідного краю. Закріпили навички та вміння розведення багаття, приготування їжі, розбивання та збору табору, укладання рюкзака.